Jak probíhá koupě ready made společnosti?
Koupě je skutečně velmi snadná a zvládne ji u nás opravdu každý. Po rezervaci prostřednictvím našich webových stránek obdržíte obratem na email online formulář pro převod společnosti. Jde především o osobní údaje jako jméno, příjmení, rodné číslo, adresu bydliště apod. Po vyplnění a odeslání formuláře vám zašleme veškeré podklady do emailu - ty pouze vytisknete, ověříte podpisy na pracovišti czechpoint (úřady, pošta, notář apod.) a dokumenty nám doručíte. Současně uhradíte zálohovou fakturu. Po přijetí platby a dokumentů již vše ostatní zařídíme my. Na zápis má obchodní rejstřík lhůtu pět pracovních dní, je třeba počítat s rezervou na případné svátky, rovněž na doručení rozhodnutí soudem apod., lhůta se tedy může natáhnout - vy ale můžete podnikat hned od okamžiku, kdy vás jmenujeme po úhradě jednatelem. U příplatkové služby EXPRESS je doba zkrácena na následující pracovní den.